دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ایرانی با لینک مستقیم

دانلود اهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید غمگین

۲۷
آذر ۹۳

دانلود آهنگ جدید سیاوش یوسفی به نام خاطرات و بارون

دانلود آهنگ جدید سیاوش یوسفی به نام خاطرات و بارون با دو کیفیت 320 * 128

Download new song Siavash Yousefi called Khaterat O Baroon

متن آهنگ جدید سیاوش یوسفی به نام خاطرات و بارون در ادامه مطلب قرار گرفت

امتیاز خواننده از 10 / 9 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 9 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 9 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 9 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 9 میباشد

متن آهنگ سیاوش یوسفی به نام خاطرات و بارون

تو هیچ وقت فراموشم نمیشی

من پای تو و این عشق وامیستم

من انقدر ازت آرامش میگیرم

که نگران حال خودم نیستم

تو هیچ وقت فراموشم نمیشی

اینکه تو یه خیالی و کی گفته

همین که تنها میرم زیر بارون

خاطرات خوب تو یادم میافته

بازم منو خاطرات و بارون

بازم منو و دلتنگی و خیابون

یه دنیا حرف یه بغض تلخ تو گلوم

بازم منو و شب و صدای ناودون

*******************************

دانلود آهنگ سیاوش یوسفی به نام خاطرات و بارون

******************************

تو هیچ وقت فراموشم نمیشی

من پای تو و این عشق وایمیستم

من انقدر ازت آرامش میگیرم

که نگران حال خودم نیستم

تو هیچ وقت فراموشم نمیشی

اینکه تو یه خیالی و کی گفته

همین که تنها میرم زیر بارون

خاطرات خوب تو یادم میافته

بازم منو خاطرات و بارون

بازم منو و دلتنگی و خیابون

یه دنیا حرف یه بغض تلخ تو گلوم

بازم منو و شب و صدای ناودون

تمام متن آهنگ نزد اس موزیک محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری بدون درج منبع ممنوع میباشد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی